Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hozd formába a feneked!

2008.05.11

Hozd formába a feneked

http://image.hotdog.hu/_data/members3/103/108103/images/popsi.jpg

Mi legtöbben nem tartjuk szépnek szexszisnek a fenekünket. Van, aki túl nagynak, más túl laposnak találja, sokakat pedig a narancsbőr idegesít. Nem kell állandóan a hibákat keresni, sem a csontsovány szupermodelleket ideálul választani. Inkább próbáljuk meg a legjobbat kihozni magunkból! A szépségápolási programunkkal ebben segítünk.

 

Védekezés a narancsbőr ellen

Zuhanyozás közben alaposan dörzsöljük át a kritikus helyeket (a combot se hagyjuk ki) egy masszázskesztyűvel vagy -  görgővel. Így nemcsak az elhalt hámsejtektől szíbadíthatjuk meg a bőrt, hanem a vérkeringést és az anyagcserét is serkentjük. A bőr frissebb lesz, és puhább tapintásúvá válik.

http://www.noiportal.hu/images/cikkek/3238_narancsbor.jpg

 

A vérkeringés élénkítésével a sejtekben lejátszódó folyamatok is felgyorsulnak: azok a fontos tápanyagok, amelyeket a vér szállít, gyorsabban kerülnek a helyükre, hogy ellássák a bőrt és a sejteket, s az anyagcsere során keletkezett salakanyagok is gyorsabban távoznak. A dörzsmasszázs után erős hideg és meleg vízsugárral továbbfokozhatja a kezelést.

http://www.ma.hu/images/2007/04/fenek.jpg

Zuhanyzás után alaposan krémezzük be a feneket és a combot valamilyen speciális, narancsbőr elleni krémmel. Fontos, hogy legalább nyolc héten át minden nap végezzük a váltott vizes zuhanyzást, és a krémet se felejtsük el!

http://cotcot.hu/assets/0000/4127/krem_640.jpg

Emellett fogyasszunk több folyadékot (ne cukros üdítőket) és zöldséget, gyümölcsöt. Az egézséges táplálkozás ugyanolyan fontos része a cellulitis elleni küzdelemnek, mint a masszázs és a zuhanyprogram

http://www.wellnesscentrum.hu/images/cikk_kepek/4_155.jpghttp://biokerteszet.com/images/p002_1_00.png

 

Intenzív mozgás

Minden olyan sport, amely erősíti a lábizmokat, a fenékre nézve is hasznos, Például a kerékpározás, a futás, a görkorizás-és a séta is. Persze azért nem árt kidolgozni egy rendszeres edzésprogramot is, amely a popsira hat. Jelszavunk legyen:rendszeresség, intezitás és kitartás

 

 http://www.blairfrench.com/media/fitness_health.jpghttp://i73.photobucket.com/albums/i212/bioenigma/bikegirl3.jpg

 Heti három alkalom az ideális edzésszám, alkalmanként 30-45 percnyi időtartammal. Ügyeljünk arra, hogy mozgás közben a pulzus ne legyen több, mint maximális 180, mínusz az életkor. Mindenképpen kérjük ki szakember tanácsát, hiszen nem mindegy, hogy zsírt égetünk, vagy az állóképességet növeljük torna közben.

 

Jó tanács: Mindegy, hogy melyik sportot választjuk, egy a lényeg: próbáljuk a rendszeres edzésprogramot úgy beépíteni a hétköznapokba, hogy az ne okozzon se stresszt, se bonyodalmakat. Máskülönben gyorsan alábbhagy a lelkesedés...

http://www.csaladisiker.hu/image/stressz.jpg 

Próbáld ki !!!       

Gyakorlat+tippek

-Álljunk nagyterpeszbe, térdeljünk le, fordítsuk kifelé a lábfejet, és toljuk előre a medencét. Szorítsuk össze a feneket, ahogy csak bírjuk. Három másodpercig feszítsük, majd lazítsuk el. Ezt végezzük el háromszor-négyszer egymás után, majd ismételjük meg az egészet 15-ször, minden másnap.

http://www.zeneker.hu/kiadvanyok/fr0402/23.jpg

-Feküdjünk hanyatt, karok a test mellett. Emeljük fel a derekunkat egészen fel, majd szorítsuk össze a fenekünket 3 másodpercig tartsuk ezt a pozíciót, majd eresszük le. Ezt ismételjük meg 15-ször.

http://www.fitt.info/kepek/2005-02/t5.jpg

 

 

 


 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.